Inspekce silniční dopravy
Praha
32 180 – 46 820 Kč
Inspekce silniční dopravy hledá schopného a flexibilního kolegu nebo kolegyni na pozici Vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory
Služební místo: Vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory
Platová třída: 13
Obor státní služby: 51. Doprava
63. Organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců
Doba: na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu
Činnosti vykonávané na služebním místě
Tvorba a komplexní posuzování návrhů právních předpisů s celostátní
působností nebo předpisů Evropské unie, analýza právního a skutkového stavu,
zhodnocování nezbytnosti změny právního stavu, změny rozsahu právní regulace,
souladu s dalšími právními předpisy, mezinárodními smlouvami a s právem
Evropské unie.
- Tvorba koncepce, komplexní koordinace a usměrňování personální správy ve
správním úřadu s celostátní působností. - Zodpovídá za:
a) plynulý chod oddělení;
b) zpracování stanovisek k návrhům smluvních dokumentů uzavíraných INSID
na základě právních předpisů platných a účinných;
c) kompletní administraci a správnost veřejných zakázek financovaných
z vlastního rozpočtu, operačních programů apod.;
d) přípravu a realizaci rozhodnutí ředitele služebního úřadu;
e) zabezpečení činností souvisejících se zaváděním a udržováním systému řízení a kvality v Inspekci silniční dopravy v oblasti personální agendy;f) poskytování metodické podpory v oblasti služebních a pracovněprávních vztahů státních zaměstnanců a zaměstnanců v Inspekci silniční dopravy;
g) zabezpečování činností souvisejících s přípravou, projednáváním, tvorbou a přijímáním služebních a vnitřních předpisů;
h) zabezpečování agendy rovných příležitostí žen a mužů;
i) poradenskou činnost při provádění úřednické zkoušky;
j) činnosti dle Interního protikorupčního programu a Etického kodexu úřadu;
k) správu webu;
l) zasílání vyžádaných podkladů na Ministerstvo dopravy v oblasti smluv a faktur. - Zajišťuje:
a) plynulý chod oddělení, zadává úkoly a kontroluje jejich plnění;
b) analytické, konzultační, kontrolní a jiné systémové činnosti v oborech a systémech s celostátní působností zasahujících do různých věcných a právních oblastí a se zásadními vazbami na další systémy a obory;
c) dozorovou činnost zahrnující posuzování specializovaných oblastí zpracování a ochrany osobních údajů nebo posuzování plnění pravidel týkajících se obsáhlé skupiny osobních údajů;
d) řešení a povinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) v rámci úřadu, podílí se na procesu implementace GDRP v úřadu,
kontroluje dodržování podmínek GDPR v rámci jednotlivých úseků úřadu;
e) odpovědi podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
f) zodpovídá za zveřejňování smluv v registru smluv
g) právní analýzu mezinárodně právních dokumentů;
h) plnění uzavřených smluv a hlídá jejich čerpání.
Místo výkonu: Praha
Předpokládaný nástup: prosinec 2025
Žádosti do: 24.10.2025
Více informací o pozicích a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Služební orgán podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.
Jak se přihlásit?
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám požadované dokumenty, a to dle instrukcí uvedených v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Těšíme se na Vaši reakci!
Mgr. et Mgr. Veronika Zichová, MA
vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory