Vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory

Inspekce silniční dopravy

Praha

Inspekce silniční dopravy hledá schopného a flexibilního kolegu nebo kolegyni na pozici Vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory

Služební místo:                    Vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory

Platová třída:                        13

Obor státní služby:              51. Doprava
63. Organizační věci státní služby a správa služebních vztahů státních zaměstnanců

Doba:                                     na dobu neurčitou

Požadované vzdělání:         vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu

Činnosti vykonávané na služebním místě

Tvorba a komplexní posuzování návrhů právních předpisů s celostátní
působností nebo předpisů Evropské unie, analýza právního a skutkového stavu,
zhodnocování nezbytnosti změny právního stavu, změny rozsahu právní regulace,
souladu s dalšími právními předpisy, mezinárodními smlouvami a s právem
Evropské unie.

  • Tvorba koncepce, komplexní koordinace a usměrňování personální správy ve
    správním úřadu s celostátní působností.
  • Zodpovídá za:
    a) plynulý chod oddělení;
    b) zpracování stanovisek k návrhům smluvních dokumentů uzavíraných INSID
    na základě právních předpisů platných a účinných;
    c) kompletní administraci a správnost veřejných zakázek financovaných
    z vlastního rozpočtu, operačních programů apod.;
    d) přípravu a realizaci rozhodnutí ředitele služebního úřadu;
    e) zabezpečení činností souvisejících se zaváděním a udržováním systému řízení a kvality v Inspekci silniční dopravy v oblasti personální agendy;f) poskytování metodické podpory v oblasti služebních a pracovněprávních vztahů státních zaměstnanců a zaměstnanců v Inspekci silniční dopravy;
    g) zabezpečování činností souvisejících s přípravou, projednáváním, tvorbou a přijímáním služebních a vnitřních předpisů;
    h) zabezpečování agendy rovných příležitostí žen a mužů;
    i) poradenskou činnost při provádění úřednické zkoušky;
    j) činnosti dle Interního protikorupčního programu a Etického kodexu úřadu;
    k) správu webu;
    l) zasílání vyžádaných podkladů na Ministerstvo dopravy v oblasti smluv a faktur.
  • Zajišťuje:
    a) plynulý chod oddělení, zadává úkoly a kontroluje jejich plnění;
    b) analytické, konzultační, kontrolní a jiné systémové činnosti v oborech a systémech s celostátní působností zasahujících do různých věcných a právních oblastí a se zásadními vazbami na další systémy a obory;
    c) dozorovou činnost zahrnující posuzování specializovaných oblastí zpracování a ochrany osobních údajů nebo posuzování plnění pravidel týkajících se obsáhlé skupiny osobních údajů;
    d) řešení a povinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) v rámci úřadu, podílí se na procesu implementace GDRP v úřadu,
    kontroluje dodržování podmínek GDPR v rámci jednotlivých úseků úřadu;
    e) odpovědi podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
    f) zodpovídá za zveřejňování smluv v registru smluv
    g) právní analýzu mezinárodně právních dokumentů;
    h) plnění uzavřených smluv a hlídá jejich čerpání.

Místo výkonu: Praha
Předpokládaný nástup:  prosinec 2025
Žádosti do: 24.10.2025

Více informací o pozicích a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
 
Služební orgán podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.

Jak se přihlásit?

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám požadované dokumenty, a to dle instrukcí uvedených v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Těšíme se na Vaši reakci!