Inspekce silniční dopravy
Praha
28 650 – 41 520 Kč
Možnost částečné práce z domova
Hledáme kolegyni nebo kolegu, který se zapojí do zajištění účetní agendy a finančního řízení Inspekce silniční dopravy. Budete hrát klíčovou roli při vedení účetnictví, zpracování dokladů a podkladů, které umožňují efektivní a transparentní hospodaření státní instituce.
Staňte se nepostradatelnou součástí INSID od 1.7.2025 (pozor do 30.06.2025 ještě Centrum služeb pro silniční dopravu)!
Jsme organizační složkou státu, která se zabývá klíčovými úkoly v oblasti silniční dopravy v České republice. Naším cílem je zajišťovat efektivní a bezpečný provoz dopravy, ať už se jedná o kontrolu technického stavu vozidel nebo zajištění funkčnosti zařízení v mobilních kontrolních jednotkách. Máme sídlo a potažmo kanceláře přímo v centru Prahy u řeky Vltavy.
A protože všechna naše práce musí projít účetnictvím, hledáme do týmu přátelskou kolegyni/kolegu na pracovní pozici Ekonom.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
- Komplexní vedení účetnictví organizační složky státu, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazku, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní uzávěrky a vedení účetních knih;
- Koordinace sestavování účetní uzávěrky;
- Zodpovědnost za účtování přijatých a vydaných faktur;
- Zodpovědnost za vedení a účtování pokladny v Kč i v cizí měně;
- Zodpovědnost za účtování bankovních výpisů;
- Zodpovědnost za vystavování nebo kontrolu platebních příkazů;
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro inventury a zpracování jejích výsledků;
- Hlídání a kontrola pohledávek a závazků organizace;
- Kontrola vstupů a výstupů při účetní závěrce;
- Spolupráce při měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrce;
Co byste měl/a splňovat?
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru – výhodou, nikoliv podmínkou;
- Základní znalost účetnictví (znalost účetnictví organizačních složek státu– výhodou);
- Pokročilá znalost práce s MS Office;
- Spolehlivost, důslednost, svědomitost, pracovitost, loajalita, flexibilita, samostatnost;
- Čistý trestní rejstřík;
- Řidičský průkaz skup. B – výhodou.
Co Vám všechno nabídneme my?
- Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou nebo práci v podobě brigády (určitě se domluvíme);
- Pružné rozvržení pracovní doby;
- Individuální odměny za plnění stanovených cílů;
- Stravenkový paušál;
- Zajištění Multisport karty;
- Práce v centru Prahy v přátelském kolektivu;
- Možnost dalšího odborného vzdělávání a osobního rozvoje;
- Po zapracování možnost práce „z domova“;
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Jestli jste se našel/a v řádcích výše nebo Vás zaujal/a nabídka nebo jen práce pro státní organizaci, neváhejte a určitě se nám ozvěte, abychom se o sobě navzájem dozvěděli více.
Životopisy posílejte na email: podatelna@insid.gov.cz
Poučení:
Doručením dokumentů do výběrového řízení bere subjekt údajů (dále jen „uchazeč“) na vědomí, že Inspekce silniční dopravy (dále jen „INSID“) zpracovává poskytnutá data pro účely výběrového řízení při obsazování shora uvedené pracovní pozice, a to výlučně v souladu s příslušnými ustanoveními o ochraně osobních údajů Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Poučení uchazeče o právech uvedených v čl. 15-22 GDPR:
1. požádat o bezplatný přístup ke svým osobním údajům, které správce zpracoval,
2. požádat o kopie těchto osobních údajů,
3. požádat o opravu údajů, a to v případech, kdy tyto údaje budou nepřesné,
4. požádat o výmaz osobních údajů,
5. požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, nebo přenositelnost údajů.
Uchazeč má právo podat stížnost proti zpracování u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).
INSID prohlašuje, že zaslané údaje využije výhradně pro personální účely a bude je uchovávat pouze po dobu výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny údaje skartovány.
Pokud Vás do týdne od ukončení výběrového řízení nebudeme kontaktovat, dali jsme ve výběrovém řízení přednost vhodnějšímu kandidátovi.
Jak se přihlásit?
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis, případně i krátký motivační dopis, prostřednictvím níže uvedených kontaktů.
Těšíme se na Vaši reakci!
Mgr. et Mgr. Veronika Zichová, MA
vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory