Inspekce silniční dopravy
Praha
36 240 – 52 930 Kč
Kancelář vedoucího oddělení služebního úřadu hledá kolegu nebo kolegyni na pozici vedoucího oddělení kanceláře v Inspekci silniční dopravy!
Služební místo: Vedoucí oddělení kanceláře vedoucího služebního úřadu
Platová třída: 14
Obor státní služby: 51. Doprava
Doba: na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání
Charakteristika
Zodpovídá za:
a) tvorbu a posouzení návrhů řídicích dokumentů. Analyzuje právní a skutkový
stav, vyhodnocuje nezbytnost reakce na změny právního stavu, prověřuje
řídicí dokumenty INSID po obsahové i formální stránce;
b) právní agendu organizace včetně mezinárodní agendy;
c) zajištění řádného chodu elektronické spisové služby;
d) zajištění informačních, publicistických a tiskových zpráv INSID určených
veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům;
e) správu a aktuálnost řídicích dokumentů a jejich aktuálnost na sdíleném
uložišti a v aplikaci IAŘ;
f) tvorbu a aktuálnost webových stránek INSID;
g) právní poradenství ředitele INSID a vedení INSID;
h) spolupráci v oblasti tvorby a aktuálnosti řídicích dokumentů organizace;
i) poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím;
j) za aktuálnost přístupových práv zaměstnanců ve služebním i pracovním
poměru do informačních systémů INSID.
(2) Zajišťuje:
a) úkoly a činnosti spojené s uplatňováním Služebního předpisu vedoucího
služebního úřadu INSID, kterým se vydává interní protikorupční program
INSID;
b) administrativní podporu prošetřovateli určenému služebním orgánem dle
zákona č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů (dále jen „zákon
o ochraně oznamovatelů“), v souladu se Směrnicí Evropského parlamentu
a Rady (EU) 2019/1937 ze dne 23. října 2019 o ochraně osob, které
oznamují porušení práva Unie a zákonem č. 172/2023 Sb., kterým se mění
některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o ochraně oznamovatelů;
c) poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím;
d) činnosti dle Interního protikorupčního programu a Etického kodexu úřadu;
(3) Provádí:
a) analytické, konzultační, kontrolní a jiné systémové činnosti v oborech a
systémech s celostátní působností zasahujících do různých věcných a
právních oblastí a se zásadními vazbami na další systémy a obory;
b) dozorovou činnost zahrnující posuzování specializovaných oblastí
zpracování a ochrany osobních údajů nebo posuzování plnění pravidel
týkajících se obsáhlé skupiny osobních údajů.
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání.
- Znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
- Znalost práce s PC, MS Office.
- Pečlivost, samostatnost, přesnost a odpovědnost.
- Aktivní přístup k práci a ochota učit se novým věcem.
Benefity:
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days),
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření,
- možnost dalšího vzdělávání.
Místo výkonu: Praha
Předpokládaný nástup: březen 2026
Žádosti do: 15.01.2026
Jak se přihlásit?
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám požadované dokumenty, a to dle instrukcí uvedených v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Těšíme se na Vaši reakci!
Mgr. et Mgr. Veronika Zichová, MA
vedoucí oddělení personálních procesů a právní podpory